meuwcon 2

Nu är meuwcon över för den här gången.
Är lite besviken på mig själv för jag tog inte så mycket kort på cosplayare, och jag lärde inte känna nån ny, men kan trösta mig med för jag har köpt tonvis med saker.
Bilder på cosplayare/meuwcon:

Det där spöket från spirited away, och nån annan som jag inte vet vem hon cosplayar.

spelade uno med dessa människor.

Efter nån timme på fredagen, när jag hade gått in.

Freddy Krueger. awesome cosplay!

De här visade hur man satte på kimonos.

Såhär blev resultatet!

Alphonse Elric. Eller kanske är Edward? idk

Nån från zelda, tror jag(?)

domo-kuuun

nån random tjej och rukia.

Den här är gjord av pärlplattor. awesome!

(kommer inte ihåg vilka de cosplayar)

sasuke i shippuuden, sasuke, naruto, kakashi och sakura.

deidara som dansar caramelldansen, även om det inte syns.

BEWARE, IT'S PEDOBEAR!

Hade spelat in några videos, men de orkar jag inte lägga upp.
Visar senare vad jag har köpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0