tjaa

Hej. Jag hade en annan blogg förut, men jag slutade uppdatera på den, och till slut bestämde jag för mig för att skapa en ny blogg, alltså den här.

Jag är en kvinnlig nörd som älskar pokemon. Har 7 spel, varav 6 är chippade(hihi), men min favorit är pokemon heartgold. Min favoritpokemon är typhlosion(duh). Jag ska så småningom börja samla på pokemonkort, men vet ej när.
Efter att ha läst looking for alaska, blev jag väldigt intresserad av famous last words(vad folk sa innan dem dog).
Min favorit är nog leonardo da vinci "I have offended God and mankind, because my work did not reach the quality it should have". Den är så sorglig, för han visste inte att han skulle bli en av världens största konstnärer idag :(

Jag kommer nog mest skriva om pokemon, famous last words, musik, osv osv
Kommer inte skriva om vad jag har gjort om dagarna, för jag har ett väldigt ointressant liv.

ps. kolla in min officiella spellista! Klicka HÄR för att lyssna på den. Premunera också, för kommer ändra den varje dag, nästan, hehe.

Kommentarer
Postat av: poketard

Jag älskar dig, min vän, för att du kommer bli precis som mig när du växer upp.

2010-08-05 @ 02:20:04
URL: http://poketard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0